dinsdag 2 januari 2018

De voordelen van Vast Mobiel Integratie

De voordelen van Vast Mobiel Integratie Het MKB en innovatieve bedrijven worden steeds bewuster in het kiezen van meer flexibiliteit, maatwerk en gebruiksvriendelijke vast mobiel oplossingen dan ooit! Terwijl traditionele ISDN leveranciers ISDN20 of ISDN30 blijven aanleveren, ontwikkelen gespecialiseerde Voice-over-IP Providers zich in een hoog tempo. Doordat zij de competentie bezitten zich snel aan te passen aan nieuwe ICT ontwikkelingen, vergaren zij gaandeweg een vast bestaansrecht tussen de traditionele telefonie leveranciers. Het samengaan van vaste en mobiele communicatietechnologieën brengt ons een stap verder met een antwoord naar de behoefte van meer flexibiliteit, bereikbaarheid en performance management. Daar waar vroeger vaste telefonie en mobiele telefonie twee afgescheiden kostenposten waren in de bedrijfsprocessen wordt nu alles voordeliger, "manage-able" en beheersbaar. De toekomstige manager en verantwoordelijke voor het vergaren van new business en accountmanagement vindt aspecten als overal en altijd bereikbaar zijn belangrijk. Ongeacht op welk tijdstip, welke plek of welke wijze dan ook. Vooruitstrevende zelfstandigen en klein-zakelijke bedrijven beleven hun (eerste) positieve ervaringen van het eigen vaste bedrijfsnummer op de GSM. Een provider die weet dat zijn gebruikers vaste en mobiele telefonie willen koppelen, zal er voor zorgen dat qua gebruiksvriendelijkheid de toepasbaarheid optimaal is. Vast Mobiel integratie is een mooie nieuwe techniek die werkt met innovatieve SIM kaart technologie en die in de praktijk haar vruchten afwerpt. De voordelen van Fixed Mobile convergence zorgen in eerste instantie voor een verbetering van de bereikbaarheid van ondernemers die continu op zoek zijn naar kosten-efficiëntere en optimale professionele toepassingen. Een oplossing die de klant tevens volledig "ontzorgt". Een totale "ontzorging" met vast mobiel integratie leidt uiteindelijk tot snellere oplostijden bij klachten en meer grip op de total bereikbaarheid en wensenpakket van de gebruiker. Het integreren van mobiele en vaste spraakdiensten zorgt er tenslotte voor dat behoeftes van klanten sneller en persoonlijker worden opgepakt. Waardoor er een technisch product telkens weer als maatwerk wordt ervaren en wordt ingezet. De voordelen omhelzen niet alleen de service-kwaliteit door middel van convergeren. Het voordeel van Vast Mobiel integratie uit zich in de toepassing van zakelijk en privé gebruik. Doordat de vaste telefonie omgeving op kantoor gekoppeld wordt op de mobiele telefoon kunnen medewerkers na kantoor uren beschikbaar blijven voor klanten. Door zowel gesprekken naar het vaste bedrijfsnummer op de mobiele telefoon aan te nemen. Verdere voordelen zijn de kostenverlagingen op vaste en mobiele telefonie. Doordat er bijvoorbeeld geen doorschakelkosten van vast naar mobiel worden berekend op het spraakverkeer kan dit leiden tot forse besparingen. Een vaste telefonie omgeving is niet noodzakelijk om toch een vast nummer te communiceren. Dit kan via het platform van de provider gerealiseerd worden. Elk bedrijf dat continu bezig is haar bedrijfsprocessen kosten-effectiever en beter te structureren kan baat hebben bij een koppeling van vast en mobiel. Er zijn instap modules van Hosted VoIP, waarbij de klant niet kiest voor een telefooncentrale op locatie maar bij de provider zelf. Een zogenaamde outsourcing van de traditionele telefooncentrale faciliteert klanten met een altijd up-to-date en gebruiksvriendelijke installatie. De koppeling van Mobiele telefonie maakt de VoIP oplossing als het ware compleet: u profiteert voor honderd procent van een oplossing in the cloud. Via de VoIP portaal kunnen klanten te allen tijde de installatie bekijken en wijzigen, werkplekken toevoegen, functies wijzigen. Daarnaast kunnen er online ook vaste en mobiele telefoontoestellen en gebruiker-modules toegevoegd worden. Callcenter managers kunnen aan de hand van de performance call tools een rapportage uitdraaien over het aantal inkomende en uitgaande gesprekken per medewerker, zowel met het vaste als mobiele toestel, tijdsduur per gesprek, gesprekken naar vaste en mobiele nummers, oproepen naar welke providers. etc.

0 reacties:

Een reactie posten